سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک گاو صندوق را باز کنید بخش دو

3. صفحه شماره‌گیری را در جهت ساعتگرد بچرخانید و با دقت به صدای دو کلیک در کنار یک دیگر گوش دهید: به آرامی آن را بچرخانید تا متوجه موقعیت صحیح صفحه شماره‌گیری شوید.

· یک کلیک نسبت به دیگری آهسته‌تر خواهد بود، چرا که قطعه‌ای که صدا را ایجاد می‌کند به سمت یک طرف شیب‌دار است.

· شما در حال گوش دادن به صدایی هستید که نوک سوزن در حال حرکت، زمانی که در زیر بازوی اهرمی لغزش می‌کند ایجاد خواهد کرد. هر یک از این قطعات به هنگام عبور از اهرم “کلیک” می‌کنند.

· منطقه تماس به بخشی اطلاق می‌شود که صفحه شماره‌گیر بین این دو کلیک‌ها قرار می‌گیرد.

4. دوباره قفل را تنظیم کرده و این کار را تکرار کنید: صفحه شماره‌گیر را چند مرتبه در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید، سپس هنگامی که آن را به آرامی در جهت ساعتگرد می‌چرخانید به صدای آن گوش کنید

· صدای کلیک در مقایسه با بقیه صداها ضعیف‌تر یا مبهم‌تر است. این روند را دو یا سه بار تکرار کنید و الگوی دو کلیک در این نزدیکی را در یک منطقه ثابت از صفحه شماره‌گیری صحت سنجی کنید.

پیدا کردن منطقه تماس

5. صفحه شماره‌گیری را در جهت ساعتگرد بچرخانید تا زمانیکه موقعیت صفحه شماره‌گیری در مقابل صدای دو کلیک قرار بگیرد: هنگامی که محل دو کلیک (منطقه تماس) را پیدا کردید، صفحه شماره‌گیری را 180 درجه بچرخانید تا دقیقا در مقابل موقعیت آن قرار بگیرد.

· از این منطقه تحت عنوان پارکینگ چرخ‌ها یاد می‌شود. شما چرخ‌ها را در این محل قرار داده‌اید و می‌توانید با چرخاندن صفحه شماره‌گیری و شمارش تعداد، آنها را انتخاب کنید.

6. صفحه شماره‌گیری گاو صندوق را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و هر زمانی که به نقطه اصلی رسیدید به آن گوش دهید. هر بار که به نقطه‌ای که چرخ دنده‌ها را در آن پارک کرده‌اید می‌رسید به صدای آن دقیق توجه کنید.

· به یاد داشته باشید هنگامی که به موقعیت پارک شده می‌رسید که 180 درجه از منطقه تماس اصلی که قبلا پیدا کرده‌اید فاصله دارد، به صدای آن دقیقا گوش دهید.

· اولین بار که از این موقعیت عبور می‌کنید، باید یک صدای کلیک به هنگام درگیر شدن چرخ دنده بشنوید و سپس شروع به گوش دادن به صدای چرخ دنده کنید.

· بعدها، اگر فقط یک چرخ دنده اضافی وجود داشته باشد، شما یک صدای کلیک خواهید شنید.

7. به چرخش ادامه دهید و تعداد کلیک‌هایی که می‌شنوید را به یاد داشته باشید: فقط تعداد کلیک‌هایی که در منطقه پارک شده قابل شنیدن هستند را شمارش کنید.

· اگر صدای کلیک‌های زیادی می‌شنوید یا متوجه صدای کلیک در موقعیت اشتباه می‌شوید، ممکن است هنگام پارک کردن چرخ دنده اشتباهی مرتکب شده باشید.

دوباره از ابتدای این بخش شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که صفحه شماره‌گیری گاو صندوق را به طور کامل با دادن چند چرخش اضافی تنظیم کنید.

· اگر هنوز با مشکل مشابهی مواجه هستید، به احتمال زیاد گاو صندوق که شما در حال استفاده از آن هستید، می‌تواند مجهز به تکنولوژی Anti Cracking باشد. ممکن است لازم باشد با یک قفل ساز حرفه‌ای تماس بگیرید.

8. تعداد کل کلیک‌ها را یادداشت کنید: هنگامی که از نقطه مورد نظر عبور می‌کنید و هیچ صدای کلیک اضافی نمی‌شنوید، به تعداد کل کلیک‌ها توجه داشته باشید. این تعداد چرخ‌ها در قفل ترکیبی است

· هر چرخ دنده مطابق با یک عدد در ترکیب است، بنابراین شما اکنون می‌دانید که تعداد اعدادی که شما نیاز به وارد کردن دارید چقدر است.